Autor Thema: Earthdawn Name-giver's Compendium Open Call for Writers  (Gelesen 1210 mal)

0 Mitglieder und 1 Gast betrachten dieses Thema.

Offline Dammi

  • Damimimi
  • Hero
  • *****
  • Beiträge: 1.695
  • Geschlecht: Männlich
  • Username: Dammi
Hi!

Für diejenigen, die an so etwas interessiert sind:

For the forthcoming Name-givers Compendium, we (RedBrick Limited) intend to revise and expand the racial Disciplines—covering all of them in more detail and with better mechanics. While the game mechanics are currently in development, we need some in-game fiction explaining each Discipline’s concepts and unique views. We are looking for fictional accounts written from the point of view of followers of the Disciplines of the Name-giver's Compendium.

For more information on the details of this open call (including how to participate), click here!

Gruß,

Dammi

Offline Don Kamillo

  • Hass auf alle & kein Steak.
  • Helfer
  • Mythos
  • ******
  • Beiträge: 11.112
  • Geschlecht: Männlich
  • Username: Bubba
Re: Earthdawn Name-giver's Compendium Open Call for Writers
« Antwort #1 am: 2.01.2006 | 13:27 »
Hmmm, ich hatte da mal eine Geschichte über meinen Ork-Scout geschrieben, bei der alle bisherigen Leser gesagt haben, daß es weniger eine Geschichte ( da nur Dialoge ) sondern eher eine Hommage an die Disziplin sei. Wäre das evtl. was? Müsste es halt "nur" auf englisch übersetzen...
Awesomeness ist eine Krankheit, bei mir chronisch!
---
"I greet you as guests and so will not crush the life from you and devour your souls with peals of laugther. No, instead, I will make some tea." - Toll the hounds - page 282 )
---
Der Don zockt gerade: nWoD Crossover, D&D5e Homebrew mit Monsterrassen, D&D5e Wildemount, D&D5e Moonshaes, D&D 5e Hoard of the Dragon Queen & Conan 2D20

Offline Dammi

  • Damimimi
  • Hero
  • *****
  • Beiträge: 1.695
  • Geschlecht: Männlich
  • Username: Dammi
Re: Earthdawn Name-giver's Compendium Open Call for Writers
« Antwort #2 am: 2.01.2006 | 19:13 »
Hiho!

Ich kanns gerne mal überfliegen und Dir sagen ob sich das die Mühe lohnt. Schicks mir einfach per eMail (dammi_@_earthdawn_com).


Gruß,

Dammi
« Letzte Änderung: 2.01.2006 | 19:15 von Dammi »